Verzendkosten

Alle bestellingen worden door ons met pakketpost verzonden. Door middel van verzending per pakketpost beperken we het risico van vermissing, schade of diefstal tijdens het transport van je bestelling. Overigens is door deze wijze van verzenden het risico van het transport geheel voor rekening van SieZer.nl.

De verzendkosten bedragen 4,95 euro binnen Nederland en voor Belgie/Duitsland 5.95 euro voor bestellingen tot 75 euro. Daarboven is verzending in Nederland en Belgie gratis. Voor andere landen gelden andere tarieven.

Onderstaand treft u de verzendkosten aan van de landen waar wij regelmatig naar versturen. Staat uw land er niet bij, neemt u dan contact met ons op via info@siezer.nl.

Verzendkosten Nederland

Bestelwaarde: Kosten:
tot € 75,- € 4.95
vanaf € 75,- Gratis

Verzendkosten Belgie/Duitsland

Bestelwaarde: Kosten:
tot € 75,- € 5.95
vanaf € 75,- Gratis

 

Logistieke partners

De verzending in Nederland wordt verzorgd door PostNL.

Retourzendingen kunt u afgeven bij een PostNL punt naar keuze.

 

Verzendproces

Het verzendproces van SieZer.nl verloopt via de onderstaande stappen:

 

Plaatje_verzendproces

1. Uw bestelling verzameld in ons magazijn.
2. Uw bestelling wordt samen met andere SieZer.nl bestellingen door PostNL van ons magazijn naar een PostNL sorteercentrum gebracht.
3. Uw bestelling wordt  door PostNL gesorteerd op basis van de postcodes.
4. Uw bestelling wordt door PostNL bezorgd op het door u opgegeven verzendadres.

 

Track & Trace

Nadat uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvangt u een verzendbevestiging e-mail met een PostNL track & trace code. Met deze code kunt u de bestelling volgen op de website van PostNL.

 

Bezorgpogingen

  • De bezorger van PostNL biedt de bestelling aan op het afleveradres. Wanneer u de bestelling niet aan kunt nemen, ontvangt u een notificatie van PostNL.
  • Met deze notificatie kunt u op de website van PostNL een nieuwe bezorgafspraak inplannen, de bestelling bij de buren laten afleveren of de bestelling bij een PostNL punt laten afleveren. Let op, dit dient u te doen voor 22.00 uur op de dag van de eerste bezorgpoging.
  • Mocht u niet gebruik maken van de genoemde mogelijkheden, dan wordt uw bestelling de volgende bezorgdag weer aangeboden. Mocht u dan opnieuw de bestelling niet in ontvangst kunnen nemen, dan wordt de bestelling naar een PostNL punt gebracht waar u het gedurende 3 weken af kunt halen alvorens het weer retour wordt gestuurd naar SieZer.nl.

 

Levertijden

 

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Tijdens het bestellen kunt u zien wat de levertijd is van de producten die u heeft besteld.

Producten die uit voorraad worden geleverd worden in principe binnen 1-2 werkdagen geleverd. Sommige producten kennen een landere levertijd, dit staat dan op de productpagina vermeld.

Voor producten die op bestelling worden gemaakt, geldt een levertijd van maximaal 10 werkdagen na ontvangst van de betaling, maar vaak veel eerder. Sommige periodes in het jaar zijn wat drukker, waardoor de levertijden iets kunnen oplopen. Mocht u een sticker willen ontvangen voor een specifieke datum (bijv. als kado), vermeld u dit dan bij Opmerkingen tijdens het bestellen. We proberen hier dan zoveel mogelijk rekening mee te houden.

 

PostNL hanteert binnen Nederland de volgende bezorgdagen voor de 1e en 2e pakketbezorgingen.

Bezorgdagen PostNL
Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag Zondag
1e pakketbezorging x x
2e pakketbezorging x x

 

Let op: 1e pakketbezorgingen geschiedden NOOIT op maandag, 2e pakketbezorgingen NOOIT op dinsdag. Op zondag worden er ook NOOIT pakketten bezorgd.

 

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

Helaas is het momenteel nog niet mogelijk om zelf de bezorgtijd van uw bestelling te bepalen bij het plaatsen van uw bestelling. Wij werken er hard aan om u deze mogelijkheid in de toekomst wel aan te bieden.

Wel kunt u zelf een een nieuwe bezorgafspraak inplannen, de bestelling bij de buren laten afleveren of de bestelling bij een PostNL punt laten afleveren als u op de dag waarop de bestelling voor het eerst bij u wordt aangeboden niet aanwezig bent. Wanneer u de bestelling niet aan kunt nemen, ontvangt u een notificatie van PostNL. Let op, dit dient u te doen voor 22.00 uur op de dag van de eerste bezorgpoging.

 

Ik was niet thuis toen mijn pakket werd aangeboden, wanneer vindt de volgende levering plaats?

PostNL probeert in totaal twee keer om uw bestelling bij u af te leveren. De 1e afleverpogingen vinden plaats op dinsdag tot en met zaterdag. De 2e afleverpogingen vinden plaats op maandag of op woensdag tot en met zaterdag.

Bezorgdagen PostNL
Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag Zondag
1e pakketbezorging x x
2e pakketbezorging x x

 

U ontvangt na de eerste afleverpoging ook een notificatie van PostNL. U kunt daarmee een nieuwe bezorgafspraak maken op de website van PostNL. Dit moet echter wel voor 22.00 uur op de dag van de eerste afleverpoging gebeuren, anders wordt uw bestelling de volgende bezorg dag aangeboden.

Mocht u tijdens de 2e afleverpoging ook niet uw bestelling in ontvangst kunnen nemen, dan wordt uw bestelling gebracht naar een PostNL punt. Hier kunt u uw bestelling gedurende 3 weken afhalen voordat het weer retour wordt gestuurd naar ons.

Let op: 1e pakketbezorgingen geschiedden NOOIT op maandag, 2e pakketbezorgingen NOOIT op dinsdag. Op zondag worden er ook NOOIT pakketten bezorgd.

 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Uiteraard kunt u uw bestelling ook op een ander adres dan uw factuuradres laten bezorgen. Tijdens het plaatsen van de bestelling heeft u de mogelijkheid om naast het factuuradres en afwijkend verzendadres op te geven, bijvoorbeeld op uw werk. Hierdoor hebt u de vrijheid om r uw bestelling te laten bezorgen op uw thuisadres of op uw werkadres.

Let op: Na het definitief plaatsen van uw bestelling kunt u het afleveradres niet meer wijzigen. Ook onze klantenservice kan dit niet meer voor uw doen als uw order al in behandeling is genomen. Bij producten waar een levertijd op zit of welke op bestelling worden gemaakt, kunt u dit wel aan ons doorgeven via info@siezer.nl.

 

Bestelling volgen

Via uw account op SieZer.nl kunt u het verloop van uw bestelling volgen totdat wij uw bestelling vanuit ons magazijn hebben over gedragen aan PostNL. In uw account komt bij uw bestelling ‘Verzonden’ te staan. Daarnaast wordt u op de hoogte gehouden via e-mail.

Nadat uw bestelling ons magazijn heeft verlaten ontvangt u van ons een verzendbevestiging e-mail met uw PostNL track & trace code. Deze track & trace code kunt u op de website van PostNL invoeren om het verdere verloop van uw bestelling volgen.

Let op: Nadat wij de bestelling hebben overgedragen aan PostNL is het NIET mogelijk om het verdere verloop van uw bestelling te volgen via uw account. Ook geretourneerde artikelen kunnen NIET worden gevolgd via uw account.

 

Pakket afhaalpunt

Helaas is het momenteel nog niet mogelijk om uw bestelling op een afhaalpunt af te halen. Wij werken er hard aan om u deze mogelijkheid in de toekomst wel aan te bieden.

 

Foutieve levering

 

Ik heb een verkeerd  artikel toegezonden gekregen, wat moet ik nu doen?

In ons magazijn proberen wij zo zorgvuldig mogelijk uw bestelling bij elkaar te zoeken. Het kan desondanks gebeuren dat wij per ongeluk een verkeerd artikel of de verkeerde maat of kleur naar u hebben verzonden.

Wanneer u artikel(en) in de verkeerde maat en/of kleur hebt ontvangen, maakt u dit dan zo snel mogelijk kenbaar aan onze klantenservice via info@siezer.nl. U kunt de verkeerd ontvangen artikelen vervolgens het beste meteen retourneren en vervolgens op de website bekijken of het betreffende artikel nog beschikbaar is. Indien beschikbaar, raden wij u aan het artikel direct te bestellen, zodat het zeker nog leverbaar is.

Als u een nieuwe bestelling plaatst om uw verkeerde artikel(en) te vervangen, houdt u er dan rekening mee dat u de nieuwe bestelling ook vooraf dient te betalen. Wij kunnen helaas vanwege technische redenen de bestellingen niet met elkaar verrekenen. Uiteraard zullen we dit achteraf alsnog met u verrekenen, incl een vergoeding voor de dubbel betaalde verzendkosten, als het onze fout is geweest.

Na ontvangst van uw retourzending krijgt u binnen enkele dagen het restitutiebedrag op uw rekening teruggestort.

Helaas kan onze klantenservice vanwege technische en privacy redenen NIET een artikel voor u ruilen, vervangen, verrekenen of een nieuwe bestelling voor u plaatsen.

 

Mijn geleverde bestelling bevat niet alle artikelen die ik heb besteld, wat moet ik nu doen?

In het geval dat u één of meerdere artikelen heeft besteld, maar deze artikelen niet heeft ontvangen, dan kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice via info@siezer.nl.

 

Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet heb besteld, wat moet ik nu doen?

In het geval dat u één of meerdere artikelen heeft besteld, maar deze artikelen niet heeft ontvangen, dan kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice via info@siezer.nl.